Privacy Beleid

Privacyverklaring Hospitality Travel Management

Wie zijn wij
Hospitality Travel Management, gevestigd in Amsterdam, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring.


Persoonsgegevens die wij verwerken

Hospitality Travel Management verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Wij verwerken de volgende gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Eventuele andere persoonsgegevens die u actief verstrekt, bijvoorbeeld via een profiel op onze website, e-mailcorrespondentie of telefonisch contact.
  • Locatiegegevens

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens
Onze diensten en website zijn niet bedoeld voor personen jonger dan 16 jaar, tenzij zij toestemming hebben van een ouder of voogd. Wij kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder is dan 16. Ouders wordt aangeraden toezicht te houden op de online activiteiten van hun kinderen om te voorkomen dat gegevens zonder ouderlijke toestemming worden verzameld.
Mocht u vermoeden dat wij onbedoeld gegevens van een minderjarige hebben verzameld, neem dan contact met ons op via info@hospitalitytravelmanagement.nl. Wij zullen deze gegevens dan verwijderen.


Doelen en grondslagen voor gegevensverwerking

Hospitality Travel Management verwerkt persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

  • Het afhandelen van betalingen
  • Het versturen van nieuwsbrieven of reclame
  • Contact opnemen indien nodig voor onze dienstverlening
  • Informeren over wijzigingen in onze diensten en producten
  • Het mogelijk maken van een accountregistratie
  • Levering van goederen en diensten

Geautomatiseerde besluitvorming

Hospitality Travel Management neemt geen besluiten over individuen op basis van geautomatiseerde verwerking zonder menselijke tussenkomst. Mochten wij dergelijke processen gebruiken, wordt dit expliciet vermeld.


Bewaartermijnen

Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor de doelen waarvoor deze worden verzameld. Specifieke bewaartermijnen worden bepaald op basis van wettelijke verplichtingen en onze bedrijfsbehoeften.


Delen van persoonsgegevens met derden

Hospitality Travel Management verkoopt uw gegevens niet aan derden en verstrekt deze uitsluitend indien noodzakelijk voor onze dienstverlening of om te voldoen aan wettelijke verplichtingen.
Met bedrijven die gegevens in onze opdracht verwerken, sluiten wij verwerkersovereenkomsten om een passend niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid te waarborgen.


Cookies en vergelijkbare technologieën

Wij gebruiken functionele, analytische en tracking cookies:

  • Functionele cookies om de website goed te laten werken.
  • Analytische cookies voor het meten van websitebezoeken en optimalisatie.
  • Tracking cookies voor gepersonaliseerde content en advertenties.

Bij uw eerste bezoek vragen wij toestemming voor het gebruik van cookies. U kunt cookies verwijderen via uw browserinstellingen. Meer informatie vindt u op: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/.


Uw rechten

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren, te laten verwijderen of bezwaar te maken tegen de verwerking. Ook kunt u een verzoek indienen om uw gegevens over te dragen aan uzelf of een andere partij.
Stuur uw verzoek naar info@hospitalitytravelmanagement.nl. Ter verificatie vragen wij een kopie van uw identiteitsbewijs, waarbij u de volgende gegevens onleesbaar maakt: pasfoto, MRZ (machine readable zone), paspoortnummer en BSN. Wij reageren binnen vier weken op uw verzoek.

U kunt een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via https://autoriteitpersoonsgegevens.nl.


Hoe wij gegevens beveiligen

Hospitality Travel Management neemt passende maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, misbruik of onbevoegde toegang. Mocht u een beveiligingsprobleem constateren, neem dan contact op via info@hospitalitytravelmanagement.nl.